vrijdag 2 november 2012

challenge, iedere dag een kerstkaartje

De hele maand november ga ik de uitdaging met mezelf aan om iedere dag een kerstkaart te maken. Het zullen veelal 5 minutenkaartjes worden, maar af en toe zal er ook een ingewikkelder kaartje bij zitten.

Doen jullie mee met deze challenge? Jullie kunnen mijn kaart namaken of zelf een leuke kaart maken. Af en toe zal ik in de ochtend een door mij getekende sketch plaatsen, waar jullie die dag (of later in de week, maand) mee aan de slag kunnen. 

Ik ben benieuwd wie de uitdaging met mij durft aan te gaan.

Mijn eerste kaart voor 1 november. Een snelle kaart van 3 stroken papier van 1 cm breed, plakpareltjes, lintjes en een sterpunch.



Laat hieronder de link naar je kaart voor 1 november (dat heb je als je een dag te laat begint) achter.

groetjes,
Cynthia

9 opmerkingen:

  1. erg leuke kaart!!!

    Ik durf de uitdaging niet aan omdat ik nu al weet dat ik paar dagen geen tijd heb (mijn meoder word 13 november geopereerd) dus ben ik weekenden in haar huis bezig...maar het idee is superleuk

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan toch ook af en toe een kaartje vooruit maken voor als je even geen tijd hebt.

      groetjes,
      Cynthia

      Verwijderen
  2. leuke uitdaging! veel succes, ik ga het volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn te lezen. Dat geeft mij een stok achter de deur om niet te verzaken. ;)

      Verwijderen
  3. Bedankt voor je inspiratie!
    Mijn eerste kerstkaartje is daardoor klaar, leuk! Ik ga dit blog zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk. Gaan we de uitdaging samen aan. Ik ben benieuwd naar je kaartje. Laat je hier nog een link achter? Dan kunnen we meegenieten.

      groetjes,
      Cynthia

      Verwijderen
  4. Hoi Cynthia,
    wat een leuk idee!! Ik kan alleen lang niet elke dag een kaart maken, laat staan en kerstkaart. Maar dat maakt het volgen niet minder leuk hoor!! Je inspireert toch wel!
    De sketch die je getekend hebt is ook erg leuk! Wie weet gebruik ik die wel den dan zal ik zeker even linken!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Cynthia,

    ik doe toch maar wel mee en idd ik maak er een paar vooruit.
    Mijn 1e kaart staat op mijn blog.

    http://scrappinglaura.blogspot.nl/2012/11/elke-dag-1-kerstkaart.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt nog wat achterstand in te halen, maar jou kennende moet dat geen probleem zijn. ;) Mooi kaartje hoor.

      Verwijderen