maandag 12 november 2012

kerstkaartje 11 november

Nee het is vandaag geen 11 november. Het is al de twaalfde. Het kaartje van gisteren was wel op tijd klaar, maar het lukte me niet meer om er een foto bij daglicht van te maken.

Weer een kaartje met het papier gemaakt met het papier van Basic Grey Eskimo kisses.



Vandaag ga ik een heel ander kaartje maken. Andere stijl, ander papier. Even niet dat zoete. Want ook dit kaartje....ik weet het niet. Het is weer niet naar mijn zin. Geen idee wat ik ga maken en waarmee, maar dat komt vast goed.

groetjes,
Cynthia


1 opmerking:

  1. Leuke kaartjes meis je bent lekker bezig,nou eindelijk heb ik mijn layouts kunnen plaatsen op mijn blog.Ik denk toch dat het aan mijn pc ligt ,want hier op mijn laptop werkt het wel gewoon om een nieuwe blog te maken.Misschien een bestandje kwijt ofzo?Ik weet het niet maar ze staan er op :-)

    groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen