vrijdag 16 november 2012

kerstkaartje 15 november

Ik merk dat het steeds moeilijker wordt om een leuk kerstkaartje in elkaar te zetten. Begin een beetje door mijn kerstscrapsels heen te raken. Veel keus heb ik niet meer. Het kerstkaartje van gisteren heb ik gemaakt met een stukje kerstvilt dat al een paar jaar op mijn bureau slingert. Ik wist niet zo goed wat ik ermee moest. Het was een heel karwei om het naar mijn zin te krijgen, maar uiteindelijk is dit het eindresultaat.

Gemaakt met het papier Blitzen van Basic Grey.



Ik zou voor vandaag eigenlijk een sketch maken, maar helaas is dat door de drukte er niet meer van gekomen. Die komt later in de maand nog wel eens terug.

groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen:

  1. Ik vind wel dat het je nog steeds goed af gaat. Misschien kun je eens op blogs kijken die CAs kaarten maken.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien eens slim om daar eens op te zoeken. Op zich hou ik wel van eenvoud. Alleen de ellende is, ik hou ook van vol en druk.

      Verwijderen
  2. Ooo leuk kaartje ook..
    Je gaat goed...

    BeantwoordenVerwijderen