woensdag 7 november 2012

kerstkaartje, 7 november en kaartsketch

Inmiddels is de eerste week van de maand november achter de rug. Een week voorbij met als resultaat 7 kerstkaartjes op de plank. Nog 23 kaartjes te gaan.

Voor het 7e kerstkaartjes heb ik verschillende soorten washi tape gebruikt. Een klein strookje papier, wat steentjes en een vilten sneeuwster.



Voor morgen heb ik weer een kaartsketch gemaakt.



Met deze kaartsketch ga ik morgen aan de slag. Als jullie het leuk vinden, kunnen jullie deze ook gebruiken.

groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen:

  1. mooi kaartje...en wat een leuke sketch....nu komen die ronde stansjes van pas hihihi ik ga deze zeker een keer maken.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cynthia,
    Wat maak je toch een mooie dingen, mijn kaartjes vind je hier

    Tot de volgende keer maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje. Het kaartje voor vandaag ga ik zo plaatsen.

      groetjes,
      Cynthia

      Verwijderen