maandag 15 augustus 2016

a splash of color in a black&white world, Cards&Scrap nr. 25

Gisterenavond bedacht ik me ineens dat ik het scrappen zo vreselijk mis. Ik heb zo'n zin om een hele ochtend te kunnen werken aan een layout. Maar helaas op dit moment zit dat er niet in. Misschien als de vakantie weer afgelopen is, dat ik dan meer tijd en rust heb om langer bezig te zijn. Maar tot nu toe gaat alles snel tussen de activiteiten door. En dan is het maken van een kaart gewoon makkelijker.

Gelukkig maak ik voor Cards&Scrap wel layouts. En daar moet ik het dan maar mee doen. Op dit moment ligt Cards&Scrap 25 in de winkel. Ik heb jullie nog helemaal niet laten zien wat ik daarvoor heb gemaakt. 

Deze layout is gemaakt met het papier van Simple Stories, life in color. De foto van Quinn is gemaakt op kamp. Ik vond hem wel passen bij de tekst.




Groetjes,
Cynthia

1 opmerking:

  1. Super toffe layout

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen