dinsdag 16 augustus 2016

Snapshots of a happy life, Cards & Scrap nr. 25

Workshop scrapbooking of kaarten maken, datum in overleg. Voor meer info kijk op de pagina demo's en workshops. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling verstuur ik op 24 augustus. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
Het tweede project uit Cards & Scrap 25 is een spread. 

Vorig jaar is Ronan clubkampioen geworden. Van deze dag van vroeg in de ochtend tot de finales enkel en dubbel die Ronan moest spelen om 22:00 's avonds heb ik een serie foto's gemaakt die ik graag bij elkaar wilden hebben op een layout. Vandaar maar eens een ouderwetse spread gemaakt. Voor mij een uitdaging met 5 foto's werken, want meestal doe ik dat niet. Ook weer gemaakt met het papier van Simple Stories, Life in color. 





En zo ziet het eruit in het blad.




groetjes,
Cynthia




2 opmerkingen: