dinsdag 30 augustus 2016

Love is in the air

Inmiddels is de vakantie hier alweer anderhalve week afgelopen. We zijn aan het proberen weer ritme te krijgen in het dagelijks leven. Zodat ik ook wat meer tijd voor mezelf vrij kan maken. Helaas wil dit laatste nog niet helemaal lukken. Het weer speelt ook niet echt mee. Want echt knutselweer is het natuurlijk niet. De tuin roept om gesnoeid te worden. En mijn tuinstoel roept ook. Eigenlijk is het ook zonde om binnen te zitten. Toch vandaag even 2 kaartjes gemaakt. 





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Sunshine Sayings. 
Stempels en stansen ook los te verkrijgen.


Sunburst Sayings.




Balloon Celebration.

Timeless Textures.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



1 opmerking:

  1. Heel mooie kaart. Hou ik van!je hebt hetz elfde merk tuinstoel als ik, want die roept ook steeds ;-)
    Geniet er maar van, voor je het weet zitten we noodgedwongen weer binnen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen