woensdag 3 augustus 2016

Happy birthday bloem

En toen was mijn vakantie weer om. Heerlijk gewandeld in Oostenrijk. Zondagavond zijn we terug gekomen. Gelijk weer met de beide voetjes op de grond, want gisteren moest Quinn een dagje naar het Sophia kinderziekenhuis voor onderzoeken onder narcose. Vandaag heb ik tijd gemaakt om na al die weken mijn stempels weer af te stoffen. Lekker een momentje voor mezelf en zo 3 kaarten gemaakt. Het is eerste kaartje is een zonnig kaartje. Op deze sombere dag kunnen we dat wel gebruiken. Gemaakt met de kleuren Pumpkin pie en Peekabook peach. Kleuren die elkaar echt aanvullen. Verder gebruik gemaakt van de bundel Sunshine sayings en Touches of texture.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Sunshine sayings (stempel en stansen ook los te koop)


Touches of texture.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten