donderdag 28 juni 2018

Strand kaartjes

Omdat het vandaag van dat lekker weer is, plaats ik 2 zomerse kaartjes. Vorige week heb ik al een bergen met meer kaartje gemaakt. Ik had gezegd dat ik ook nog een strandkaartje zou maken. Nou dat heb ik gedaan. Het is wel te zien dat ik meer verstand heb van bergen en bergmeertjes dan van het strand. Ik heb meer het gevoel dat het een oase in de woestijn kaart is geworden. Met op de achtergrond een paar piramides. Misschien komt het ook door de kleur inkt die ik gebruikt heb. Sahara sandd. ;)Maar het geeft ondanks dat wel een zomers sfeertje. 

Ik heb er nog een tweede kaart erbij gemaakt omdat ik bezig ben met een bestelling van bedankt en beterschapskaartje.  








Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Waterfront.


groetjes,
Cynthia






1 opmerking: