zondag 8 juli 2018

bijtjes en bladeren

Het was flink doorwerken, maar alle 20 bestelde bedankt en beterschapskaarten zijn klaar. Ik ga ze niet allemaal laten zien hoor. Ik heb op dit moment niet zoveel zin om blogposten te schrijven. Op dit moment heb ik het te druk en als ik het niet druk heb, kruip ik lekker met een boek onder de parasol.Ik heb ze wel allemaal op de foto gezet. Dus misschien komen ze na de zomer nog wel een keer langs. Of ik hou het alleen op de leukste. Want tegen die tijd maak ik vast wel weer nieuwe kaarten. 

Deze kaart heb ik gemaakt met de set Rooted in nature. Het bijtje heb ik gestempeld met de set Touches of texture.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Touches of texture.


Rooted in nature.


groetjes,
Cynthia






Geen opmerkingen:

Een reactie posten