woensdag 11 juli 2018

layout have a wonderful adventure

Workshops scrapbooking, datum in overleg. Workshop kaarten maken datum in overleg. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling verstuur ik op 1 juli. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
Al een tijdje kriebelde het heel erg. Ik wilde zo graag weer eens een layout maken. Maar ja, ik had al 2 jaar geen foto's afgedrukt. En dat moest toch eerst gebeuren. Dus nu eindelijk maar eens mezelf gedwongen om foto's uit te zoeken. Het duurde even, maar ik heb anderhalf jaar foto's af laten drukken. De rest doe ik na mijn vakantie, want dan kan ik gelijk de vakantiefoto's af laten drukken. Nu ik weer nieuwe foto's heb, wil ik weer meer gaan scrappen. Eens kijken of dat ook gaat lukken. 

Deze foto heeft Ronan in KroatiĆ« gemaakt met zijn onderwater camera. Een cadeau dat hij vorig jaar voor zijn verjaardag heeft gekregen. Een groot succes, want we hebben de hele vakantie niet veel meer van hem gezien dan een snorkelpijpje boven zee. Ladingen onderwater foto's heb ik door moeten werken. Helaas was het merendeel niet geschikt om af te drukken. Het nemen van scherpe foto's in de golven is toch lastig. Maar deze van een school vissen waar hij doorheen zwom, is wel gelukt. 

De foto past mooi bij de nieuwe stempelset Sea of textures. De achtergrond heb ik gemaakt met verschillende kleuren inkt. Daar overheen planten en andere achtergrondjes gestempeld. Het papier dat ik heb gebruikt, past bij de stempelset. Het heet Tranquil textures. En toevallig zat er in de foto ook precies die zelfde kleur paars.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Sea of textures.


Tranquil textures.


Gallery grunge.


groetjes,
Cynthia





1 opmerking: