zaterdag 21 juli 2018

Thanks for reaching out, octopus 3

Workshops scrapbooking, datum in overleg. Workshop kaarten maken datum in overleg. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling verstuur ik op 7 augustus. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
Zoals ik laatst al schreef, save the best for last. De derde poging was het mooist. Vond ik. Eindelijk had ik door hoe de kleuren het beste overkwamen. Twee totaal verschillende kleuren en die niet te dicht bij elkaar of door elkaar laten lopen. Donker blauw en licht paars. Wederom met water besprenkeld. Helaas komt deze op de foto wat minder mooi over dan in het echt. Maar dat is toch altijd lastig. 

Het leuke van deze octopus is dat je hem alle kleuren van de regenboog kan geven. Want een octopus is de kameleon van de zee. Dus ik ben nog lang niet uitgespeeld met deze set.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Sea of textures.

Tranquil textures.




Stampin' write markers.
In verschillende kleuren combinaties te verkrijgen.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten