dinsdag 3 juli 2018

to thank you for all you do, bloemen kaart

Wat is het heerlijk weer. Te lekker om binnen te zitten. Normaal zou ik mijn stempelspullen mee naar buiten nemen. Maar die wind, dat is toch geen goed idee. Ik had van de week een kaart met een vlinder gemaakt. Die vloog ineens van tafel. Gelukkig bleef hij zo'n 40 centimeter voor de slootkant hangen in de geraniums. Het lijkt er wel op dat de wind nu wat is gaan liggen. Nadeel is wel dat het nu waarschijnlijk weer te warm zal gaan worden om buiten te gaan zitten. Het is ook nooit goed. Maar hoe dan ook, ik zal nog meer kaartjes moeten maken. Nog 6 bedankkaartjes en 3 beterschapskaartjes.

Het kaartje is gemaakt met retired producten  van Stampin' Up!. De bloem is gestempeld met de set Birthday bloom. De achtergrond is de stempel Dictionary. Alleen het tekstje is nog te bestellen. Dit is gemaakt met de set Rooted in nature. Ik heb de bloem ingekleurd met de Stampin' blends.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Rooted in nature.


Stampin' blends.



groetjes,
Cynthia


1 opmerking: