donderdag 19 december 2013

2 kerstkaartjes

Het is inmiddels aftellen. Ik heb nog zoveel kerstkaartjes liggen die ik jullie wil laten zien, ik moet opschieten met plaatsen anders is het zowat al 2014. Vandaar vandaag maar 2 kaartjes. En ondertussen ga ik gewoon lekker door met het maken van kerstkaartjes. Desnoods leg ik ze weg voor volgend jaar. Voorlopig staan ze hier mijn kast te versieren.

Het eerste kaartje heb ik gemaakt met Papermania tissue paper van Crealing. Dit heb ik met lijm spray op de kaart geplakt. 



Het tweede kaartje is met een super leuke sterren embossing mal van Craft cut gemaakt. Ook te koop bij Crealing.

  

Het bovenste kaartje is nog te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



2 opmerkingen:

  1. Wauw wat zijn je kaartjes weer mooi! echt fantastisch :)

    Wij wensen jou hele gezellig kerstdagen toe & een gelukkig, gezond & liefdevol 2014 toe!
    Lief, van ons 2

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw leuke kaartjes en die sterren emboss achtergrond helemaaaaal te gek!!!!

    Gaaf kaartje is dat.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen