woensdag 4 december 2013

Dutch Dare #109 An ordinary day

Ik mocht dit keer de dare verzorgen voor de Dutch Dares. In de maand december is alles anders. De routine van het dagelijks leven is ver te zoeken. De meeste van ons zijn druk. Druk met vieren, versieren en genieten. Tijd om eens stil te staan bij de doodgewone dingen in het leven. Ik heb gekozen voor foto's van ons legohuis. Gemaakt door Ronan en Quinn. Eigenlijk is het een serie foto's. Maar ik kon helaas niet alle foto's op de layout verwerken. Op de ene foto staat papa die thuis komt uit zijn werk. En de andere sta ik aan het aanrecht bezig met het eten. Ons avondritueel. 





Doen jullie mee met de dare? Wie weet win jij wel de RAK of mag je een maandje mee draaien als gastdesigner.

groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Ik had al gezegd dat ik je layout en de foto's super vind en ik vind ook dat je er een erg leuke blogpost van hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig gedaan Cynthia, zowel de layout als het uitwerken van jouw dare in de blogpost van DD. Als ik al die LEGO bij jou zie dan komen er meteen weer mooie herinneringen naar boven!

    BeantwoordenVerwijderen