woensdag 11 december 2013

kerstkaartje, Joys of the season

Eeeeeennnnnn.... ja hoor, toch nog maar een kerstkaartje gemaakt. Ik kon het niet laten. Dit keer voor challenge #56 van het lift challenge blog. Ik was gelijk verliefd op de te liften kaart.....en vooral de vreselijk mooie stempel die ze gebruikt hebben. Ik heb mijn voorraad stempels eens bekeken en er kwam niet veel in de buurt van deze stempel. Dus uiteindelijk maar over een hele andere boeg gegooid. Wel een stempel, maar een takje. Wat mij ook opviel aan deze kaart was het bosje blaadjes, het nootje daarin het midden bovenop en het strikje. Deze elementen heb ik dan ook overgenomen op mijn kaart.

Het is bijna onmogelijk om hier een goede foto te maken. Zo donker is het in huis. Hoop dat jullie een beetje daar doorheen kunnen kijken.



Dit is het kaartje dat ik gelift heb.



Dit kaartje is net als de andere kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



4 opmerkingen:

  1. Zo jij bent lekker bezig! Wat een hoop kerstkaarten heb je al gemaakt en zo mooi alkemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel andere stempel, maar toch mooi bij de te liften kaart gebleven door het bannertje eronder te plaatsen. Leuk, en fijn dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk toch? Ik vind jouw stempels ook super hoor! Mooi gedaan, bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joiw lift is vrij, maar toch ook zie ik het origineel erin terug! Het is een heel gaaf kaartje geworden!! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen