zaterdag 7 december 2013

HO3

Toen ik de challenge #55 op het blog lift challenge zag, was ik gelijk verliefd. Ik had ook al een idee. Zou een kerstbal maken. Maar na een paar dagen zag ik al andere inzendingen met kerstballen. Hmmm, geen goed idee. Gisterenavond toch maar gaan zitten voor een origineler alternatief. Aangezien ik niet echt grote figuurstansen heb, moest ik het doen met een rondje. Toen kwam het probleem. Dat mooie achtergrond raster. Ik heb geen achtergrond stansen. Goh, wat is er nog veel te wensen op scrapgebied, want zo gaaf zijn ze. Dus moest ik op zoek naar een alternatief. Zelf maken dan maar. Sneeuwvlokken uitstansen en dan de buitenkant gebruiken. Hmmm was het niet echt. Te druk. Dus uiteindelijk niet de buitenkant, maar de binnenkant, de vlokken gebruikt. Dit is mijn resultaat van de lift.




Dit was de te liften kaart.
\

groetjes,
Cynthia




5 opmerkingen:

  1. Heel gaaf kaartje, zo leuk ook dat kerstmannetje erin! Mooie oplossing gevonden, hoor. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg leuk! En dat altijd-meer-scrapspullen-kunnen-gebruiken is zeer herkenbaar!

    Gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een geinig kaartje! Wat een leuk mannetje! En ja de wensen zijn groot, maar als je iets niet hebt word je NOG creatiever en is dat niet het allerleukste? Fijn dat je medoet met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag je winnende flessen post bij DCL en dacht ik ga eens kijken op je blog! En ook deze lift kaart vind ik heel creatief gedaan, we zijn niet allemaal in het bezit van snijmachines en mooie achtergrond rasters! Maar we klunnen ook niet alles hebben hè! je hebt een mooie blog en maak mooie dingen! ik ben gelijk volger geworden!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je volger bent geworden. En leuk dat ik gewonnen heb. Whaha, wist het niet. Ga gelijk eens kijken.

      Verwijderen