dinsdag 1 november 2016

kerstkaarten challenge, dag 1 It's Christmas already?

De eerste dag en de eerste kaart van de kerstkaarten challenge. Ik heb er zin in. Het plan is om in ieder geval de hele maand november kaarten te maken met Stampin' Up! producten. Tot kerst zal ik ook gebruik gaan maken van andere materialen. 

Het eerste kaartje is gemaakt met de stempelset Foxy friends. Geen kerst stempelset, maar wel leuk om kerstkaarten mee te maken. Foxy had een beetje koud en heb ik extra dik aangekleed met de set Snow place. 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Foxy friends.
Stempel en pons ook los te verkrijgen.


Snow place.


Snow friends.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



2 opmerkingen: