maandag 24 april 2017

flamingo

Afgelopen dagen lekker druk bezig geweest met de projecten voor Cards & Scrap nummer 29 en Creative letters deel 3. Nog een week voor de eerste deadline verstrijkt, dus op dit moment heb ik geen tijd om kaarten te maken. Gelukkig heb ik nog een kaartje liggen die ik nog niet heb laten zien. Kan ik toch wat showen.

Het is een kaartje gemaakt met de zomerse stempelset Pop of paradise. Ik heb de flamingo met de watercolor pencils nog wat verder ingekleurd. De vleugels wat kleur gegeven en ook het snaveltje.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Pop of paradise.


Watercolor pencils.



Work of art.


Swirly Bird.


Balloon adventures.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





2 opmerkingen:

  1. Het is een heel mooi kaartje Cynthia. Beetje zomers al!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een heel mooi exemplaar! (op onze tafel hebben we trouwens maar 4 weken gewacht, lekker snel he!)

    BeantwoordenVerwijderen