donderdag 27 april 2017

Rood, wit, blauw kaartje

En dan is het Koningsdag. Normaal voor ons een dag dat we lekker een dag buiten zijn. Op een kleedje "rommel" verkopen. Helaas waren de voorspellingen net als vorig jaar niet best. Om die reden besloten we om ook dit jaar weer over te slaan. Best jammer want je komt zo lekker van je troep af. Laten we duimen dat het volgend jaar weer eens lekker weer is. Ik heb 3 jaar geleden zo'n leuk oranje jurkje gekocht. En al die tijd nog niet aan kunnen trekken. We zijn nog wel even op andere rommelmarkten in de buurt gaan kijken. Ronan en Quinn hebben voor 7,50 een gloednieuw waveboard gekocht. Ze hebben er ieder eentje, maar daar zijn de achterwielen van versleten. Nu gaan we van 3 boards 2 maken. Hebben ze beide op de camping weer een nieuw vervoermiddel. Verder zagen we niet veel. De kinderen zijn voor het speelgoed inmiddels te groot. En zelf probeer ik niet teveel meer mijn huis in te slepen. Al met al toch wel een gezellige ochtend. Inmiddels is de vlag weer voor een jaartje de schuur in en sluit ik de dag af met een kaartje in stijl. 

Ik moet 11 beterschapskaartjes maken. Dus voor vandaag waren de kleuren snel gekozen. Een rood, wit, blauw kaartje. 





Deze gebruikte stempelsets zijn helaas niet meer te bestellen.

Real red inkt.

Island indigo.

Smoky slate.





Groetjes,
Cynthia







1 opmerking:

  1. Tsja, dan moet je dat oranje jurkje maar zo eens aantrekken. En de kaart is prachtig! Mooie kleuren heb je gekozen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen