dinsdag 20 juni 2017

Ahoy there, thanks

Het is te heet om buiten te zijn. Dus na het werk en het halen van de boodschappen, wilde ik me maar weer eens storten op een challenge. Dit keer gekozen voor de challenge op het blog Lift challenge. Ik twijfelde wel even of ik met deze challenge aan de slag zou gaan. Want hij lijkt wel erg op lift challenge nummer 99 waar ik destijds een ballonnenkaart voor heb gemaakt. Maar ja, het eindresultaat blijft mooi. Dus toch maar een kaartje gemaakt met deze techniek. Het kaartjes is gemaakt met de set seaside shore.








Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto voor meer informatie.

Seaside shore.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


7 opmerkingen:

  1. Deze is toch wel een stuk makkelijker dan #99. Strookjes tegen elkaar heb je zo gedaan. EN dat blijkt dus, want jij bent supersnel! En hij is leuk!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht even ... hebben we nou iets soortgelijks gedaan? Maar bij #99 was de opdracht stansen in elkaar laten vallen, deze is inderdaad wel makkelijker. En erg leuk is jouw resultaat, groot gelijk dat je binnen blijft ... ik ook zoveel mogelijk met deze hitte. Dank je wel weer voor het meedoen, Cynthia!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn eerste reactie was huh, zoiets hebben ze toch al gedaan? Maar het was inderdaad niet helemaal het zelfde. Alleen die tekst er zo uitsnijden kwam wel overeen met challenge 99. Maar ik vond de challenge toen ook zo leuk en nu weer met plezier eraan gewerkt.

      Verwijderen
    2. Alleen maar superleuk, Cynthia! Ja, die tekst was wel hetzelfde inderdaad.

      Verwijderen
  3. Leuke papiertjes heb je gebruikt, ze passen perfect bij de visjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n nautische lift. Dank je wel voor het meedoen Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave lift in maritieme stijl heb jij ervan gemaakt Cynthia. heel fris en zomers.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen