vrijdag 2 juni 2017

Watercolor bloesem kaart

En hoe vonden jullie de nieuwe catalogus? Al een verlanglijstje gemaakt? Ik wel hoor. Ik kan niet wachten tot ik meer nieuwe stempels kan bestellen. Tot die tijd zal ik het moeten doen met die ene nieuwe stempel die ik heb. De set colorful seasons. Ik vind de teksten in deze bundel zo mooi. Gisteren hebben jullie de zomer gezien. Vandaag laat ik de lente gezien. De achtergrond is gemaakt op watercolor papier en de refill melon mambo wonder. 






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Colorful seasons. 
Mallen en stempels ook los verkrijgbaar.


Refill melon mambo.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





3 opmerkingen:

  1. Bijzonder mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart en heel mooi gedaan met het watercolor!
    Vind dat altijd erg gaaf.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook je lentekaartje is weer prachtig! Ik verheug me op de seizoenen die nog komen gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen