woensdag 2 mei 2018

Life is a beautiful thing

Het weer is een stuk beter dan afgelopen dagen. Gelijk weer even in de tuin gewerkt. Er moet een schutting vervangen worden. Helaas moet daardoor een 14 jaar oude klimop verwijderd worden. Dat is een klusje zeg. Maar hij is er bijna uit. Alleen de wortel nog. Maar zo met dit zonnetje krijg je wel weer zin in de zomer. Alleen zou de wind even moeten gaan liggen. Vandaar vandaag maar eens een zomers kaartje om nog meer in stemming te komen. Met mijn ogen dicht, zit ik zo weer op het strand in Kroatiƫ. Helaas, als ik mijn ogen open doe.... zit ik gewoon weer thuis.

De achtergrond heb ik gemaakt met de refill inkt. Een druppeltje water erbij en dan kan je er hele mooie watercolor achtergronden mee maken. 
De flamingo is gestempeld met de stempelset Pop of paradise. De schelpjes zijn gestempeld met de set Seaside shore. Achtergrond papiertje is uit de set Whole lot of lovely.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Pop of paradise.

Seaside shore.


Whole lot of lovely.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge op het blog van hobbywinkel de Egel.

groetjes,
Cynthia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten