donderdag 31 mei 2018

Together

Zo dat was even een lange time out. En niet omdat ik het zo druk had, maar gewoon omdat het mij te warm is op dit moment. Ik heb afgelopen dagen niet meer gedaan dan het noodzakelijk. Beetje werken en in de ochtend wat in huis gedaan. En de rest van de dag......in een luie stoel onder de parasol. Vanmorgen begon de dag niet echt lekker. Bewolkt, wind en veel regen. Het huis koelde snel af en zo kon ik vandaag toch wat doen. Maar gelijk begonnen aan de nieuwe challenge op het blog liftchallenge. Ik ben blij dat ze weer eens een ouderwetse lift als challenge hebben. Dat vind ik toch leuker. De challenges met technieken zijn ook leuk, maar ik heb niet altijd de materialen ervoor. En dan kan ik niet meedoen of is het niet zo mooi als het origineel. 

Dit is mijn lift. Ingekleurd met de Stampin' blends. Achtergrond gemaakt met de set Sheet music. Stempels en mallen, petal pallete en petals & more.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Petal Palette.


Petals & more.


Sheet music.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





8 opmerkingen:

  1. Hoi Cynthia,
    heel mooi kaarrtje! En jij was ook lekker snel met de lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt voor onze Liftchallenge en ja, het was mij ook veel te warm. Leuk dat je weer meedoet, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met het randje van het ovaal er op. Mooie lift hoor, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Background made with the Sheet music set look more attractive.
    meet and greet at Manchester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ezybook is the go-to choice for hassle-free Airport Parking Manchester. Park your car with confidence and convenience when you travel from the UK to any destination. With Ezybook, your journey begins with seamless parking, ensuring a stress-free start to your travel adventures. Trust Ezybook for a secure and efficient parking experience at Manchester Airport.

    BeantwoordenVerwijderen