donderdag 3 mei 2018

Thank you, form the bottom of my heart

Ik ben lekker bezig afgelopen dagen. Tussen de bedrijven door probeer ik even een uurtje vrij te maken om een kaartje te maken. Dit is weer 1 van de 8 bedankkaartjes die ik moest maken. Dit keer een lief kaartje. Gemaakt met de set Bella & friends. En ik vond hem zo leuk geworden dat ik hem nog een keer heb gemaakt voor mijn moeder voor moederdag. Natuurlijk wel met een andere tekst erop. De achtergrond is gemaakt met de stempelset You've got this. Zo mooi vind ik die.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bella&friends.


You've got this.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de "stempel een plaatjes challenge" op het blog van Hobbywinkel de Egel.

groetjes,
Cynthia





2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Die grote achtergrondstempel is inderdaad heel gaaf!
    Dank je voor het meeden bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoonweg superschattig! Leuke achtergrond maar het hondje steelt mijn hart! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen