dinsdag 1 mei 2018

Thank you

Het is zo fijn als je een opdracht krijgt om bepaalde kaartjes te maken. Dat verplicht me om tijd vrij te maken en mijn knutselhok in te duiken. Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met de set Petal palette. Ik vind het echt een ontzettend gave stempel. En de snijmallen die erbij horen, zijn ook super. Mooi gedetailleerd. Ik had al eerder kaartjes gemaakt met de stempels, maar nog niet met de snijmallen. Dit keer heb ik ze gecombineerd. De bloemen heb ik ingekleurd met de Stampin' blends. Zo jammer dat de stiften op dit moment nog niet leverbaar zijn.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Stampin' blends.
Helaas zijn deze op dit moment niet leverbaar.

Petal palette.
Bundel, stempels en mallen ook los verkrijgbaar.


Groetjes,
Cynthia



4 opmerkingen:

  1. Ja, bij een opdracht moet je wel, maar dat is een straf natuurlijk.
    Je kaart is heel mooi. Ik weet allen niet of ik het touwtje erbij gedaan zou hebben...ik denk even hardop, hoop niet dat je dat erg vindt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, daar heb ik geen problemen mee. Zelf vind ik het wel leuk. Maar mocht de opdrachtgever er ook zo over denken, kan ze het touwtje er ook weer af halen. Ik laat ze altijd los zitten. Maar ze vond hem erg mooi, dus denk dat ze het wel zo zal laten.

      Verwijderen
  2. Ik heb die set nog niet eens gebruikt...wat een mooi kaartje maakte jij ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Maar dat is voor jou vast een luxe probleem. Te veel andere leuke spullen waarschijnlijk. Dit is de enige set die ik uit de voorjaarscatalogus heb gekocht. Dus dan wil/moet je hem wel gebruiken. En dat is geen straf vind ik.

      Verwijderen