vrijdag 6 november 2020

Cardinal

Na een aantal kaartjes met de nieuwe stempels, vond ik het wel leuk om even een retired set te gebruiken. De set heet Toile Christmas. Naast deze mooie vogel (zou toch gaaf zijn als die in je tuin zat) en tak zitten er mooie teksten en banners bij. Dus echt een set die ik moest hebben. Ik vind het jammer dat deze set niet meer te bestellen is. De vogel heb ik ingekleurd met de stampin' blends. 

 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. 

Stampin' blends.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Cynthia! Weet jij waarom deze vogel met de winter en kerst wordt geassocieerd? Ik zie ze nooit in het voorjaar of zomer....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien dat ze in de witte sneeuw mooier zijn? Ik heb geen idee eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen