maandag 16 november 2020

Melted snowman

 Even een blogtime out afgelopen weekeind. Ben druk bezig geweest met de voorjaarsschoonmaak en mijn corona opruimwoede. Alles in het kader van "we kunnen toch niets anders doen". Weer veel nieuwe dingen op Marktplaats gezet. En alweer lekker veel kwijt. Komend weekeind de vierde kast in huis naar de kringloop winkel brengen. De inhoud voornamelijk speelgoed is verkocht, weggegeven, weggegooid of naar de kringloop gebracht. Na 8 maanden puin ruimen is het eind nog steeds niet in zicht. Tussen het ruimen door, wel nog wat kaartjes gemaakt. De komende dagen zal ik die plaatsen.

Vandaag een kaartje met een nieuwe stempelset Don't stop believin'. Het stempeltjes van de gesmolten sneeuwpop met de leuke tekst erbij vond ik echt super. Maar achteraf vond ik hem wel wat klein voor op een kaart. Dus er moest wat bij. Daarom heb ik de sneeuwpop gestempeld op een label. En heb ik nog wat sneeuwvlokken die nog op mijn bureau lagen toegevoegd.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Don't stop believin.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,

Cynthia





1 opmerking:

  1. Hihihi.... zo leuk, dit stempeltje. En wat goed dat je nog steeds aan het opruimen bent. EN een voorjaarschoonmaak in de herfst...ben je laat of erg op tijd? ;-)
    Succes er nog even mee!
    Ik reageer nu weer met mijn andere, DTblog account, omdat ik met mijn eigen account steeds puzzeltjes moet oplossen omdat ze er niet van overtuigd zijn dat ik geen robot ben.....

    BeantwoordenVerwijderen