dinsdag 3 november 2020

Merry and bright

Ik heb gisteren al een kaartje laten zien met de stempelset Peace & Joy met bijbehorende snijmallen. Vandaag weer een kaartje met deze set. De teksten kan je op 3 verschillende manieren uitsnijden. Op deze kaart heb ik alle drie de manieren verwerkt. De tekst achtergrond heb ik dit keer uitgesneden uit wit cardstock. Daar achter een stukje rood cardstock geplakt. Vervolgens heb ik de tekst nog twee keer gesneden. De tekst zelf in het groen. En de randen om de tekst in het wit. Zo springt de tekst er lekker uit. Het elfje heb ik gestempeld met de set Don't stop believin'. Deze heb ik ingekleurd met de Stampin' blends stiften.  


Achteraf denk ik dat ik de kaart nog leuker gevonden als ik de maat van de kaart iets kleiner had genomen. Dit is een 15x15 kaart en daardoor is er wel flink wat wit omheen. Maar ik had natuurlijk toen ik begon een heel ander idee in mijn hoofd zitten. Dat heb ik altijd, maar uiteindelijk wordt het toch vaak iets heel anders. Misschien dat ik hem nog een keer maak met een 13 x 13 kaart.  

 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Peace & Joy.

Snijmallen en stempels zijn ook los verkrijgbaar.


Don't stop believin'.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor  1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





Geen opmerkingen:

Een reactie posten