zaterdag 28 november 2020

Pampered pets, hond met kerstmuts

Het lukt me helaas niet om iedere dag een kerstkaartje te laten zien. Niet omdat ik geen kaartjes maak, maar het schrijven van een blog, daar heb ik vaak geen tijd voor. Maar vandaag heb ik een kaartje gemaakt die ik te leuk vind om niet te delen. Ik probeer altijd een kaartje per jaar te maken die gemaakt is van stempels die niets met kerst te maken hebben. Nu val ik in herhaling want ik heb al een keer een baby voorzien van een kerstmutsje voor een baby's eerste kerst kaartje. Maar dat weet vast niemand meer.


Het kaartje is gemaakt met de stempelset Pampered pets.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.
Stempels en snijmallen zijn ook los verkrijgbaar.


Pampered pets
 


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten