woensdag 30 december 2015

Happy new year en meer


Workshop data in overleg. Voor meer info kijk op de pagina demo's en workshops. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling, 10 januari. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij. 
Morgen is het zover. De laatste dag van 2015. Om alvast in stemming te komen, laat ik nog wat nieuwjaarskaarten zien. En natuurlijk ook nog wat kerstkaarten. Jullie hebben nu een groot gedeelte van de 162 verschillende kerstkaarten die ik afgelopen weken heb gemaakt, gezien. Vanaf nu zal ik jullie niet meer lastig vallen met kerst of nieuwjaarskaarten. Ik heb er genoeg te laten zien, maar het is nu wel genoeg. Tijd voor iets nieuws. Tijd voor om me voor te bereiden op de nieuwe voorjaarscatalogus die over een week online gaat. En natuurlijk de Sale-a-bration. Morgen hierover meer.


















groetjes,
Cynthia

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaarten ! Heel mooie en stijlvolle reeks !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen