maandag 7 december 2015

kerstkaarten challenge, dag 37

Begint het al op spam te lijken? Het laatste kaartje van vandaag. Dan ga ik nu proberen bij te blijven. Tot nu toe heb ik nog steeds kaartjes kunnen maken met de Stampin' Up! producten uit de huidige catalogus. Maar het eind daarvan komt in zicht. Mijn inspiratie is op en ik grijp vaker naar de oudere Stampin' Up stempels die ik heb, een combi van niet Stampin'  Up! met Stampin' Up! of gewoon kaarten gemaakt zonder Stampin' Up! materialen. Maar nu nog eentje uit de lopende catalogus. Met de flurry of wishes.




Dit kaartje is te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

Wil je weten met welke materialen ik deze kaart heb gemaakt? Klik dan hier.

groetjes,
Cynthia



2 opmerkingen:

  1. Had een paar kaartjes gemist, maar wat een bjoeties weer!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Ik kan het ook niet helemaal meer bijhouden, mr jij hebt in relatief korte tijd heel gave kerstkaartjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen