donderdag 24 december 2015

kerstkaarten challenge, dag 54

De tijd gaat dringen, mijn kerstkaarten challenge is bijna voorbij. Nog zoveel kaartjes te laten zien. Ik ben afgelopen jaren steeds deze challenge met mezelf aangegaan en nog nooit heb ik zoveel kaarten gemaakt. Vandaag dan ook 3 kaarten. De eerste met een set uit de najaarscatalogus. De andere 2 uit de jaarcatalogus. Je zou ze bijna vergeten.

Deze kaart is gemaakt met de stempelset wonderland. Embossingmal decorative dots. En de bundels embellished ornaments en Holly Jolly greetings.




Deze kaart is gemaakt met de set sheltering tree. Dit is eigenlijk geen kerststempelset, maar een set met 4 seizoenen. Het tekstje komt uit de set flurry of wishes. De grond is gemaakt met de sets work of art en gorgeous grunge.




Deze kaart is gemaakt met de set White christmas. De grond is gemaakt met de set gorgeous grunge en work of art.




groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Superleuk! En stuur je er zelf veel of verkoop je een boel?
    Of zit je gewoon in een flow als je eenmaal bezig bent?
    Ze zijn top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik eenmaal bezig ben, ben ik niet meer te houden. Gelukkig verkoop ik er inderdaad ook wel wat, want zelf allemaal versturen doe ik niet. Morgen zal ik zeggen hoeveel kaarten ik heb gemaakt. Schrok er zelf van. :)

      Verwijderen