dinsdag 22 december 2015

kerstkaarten challenge, dag 52


Nog 2 dagen dan is deze challenge voorbij. Dan ga ik kerst vieren en wil ik niet meer denken aan kerstkaarten. 

Het 52e kaartje dat ik jullie laat zien heb ik gemaakt met de embossingfolder Woodland en de stempelset Jolly christmas en Holly Jolly greetings. Ik zet er ook gelijk een tweede kaartje bij. 







Tweede kaartje.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Jolly Christmas.


Holly jolly greetings.


groetjes,
Cynthia



2 opmerkingen:

  1. Hoi Cynthia,
    ik kan het me voorstellen dat je over twee dagen niet meer an kerstkaarren wil denken. Maar ook deze zijn weer prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cynthia,

    Supermooi, kerstkaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen