vrijdag 25 december 2015

kerstkaarten challenge, dag 55


En dan is het eindelijk zover. Dan is het kerst. Er is officieel een einde gekomen aan mijn kerstkaarten challenge. Officieel, want misschien dat ik vandaag of morgen nog een kerstkaartje plaats. Ik heb er nog zoveel te laten zien. Maar zeker niet meer iedere dag.

Al vanaf half november ben ik bezig met de kerstkaarten. Vandaag de balans opgemaakt. In ongeveer een maand tijd (ik ben al een week geleden gestopt met het maken van kerstkaarten, ik trok het echt niet meer. ;) ) heb ik 162 verschillende kerstkaarten gemaakt. Daarnaast kreeg ik nog een bestelling van 12 dezelfde kaarten en heb ik onderstaande kaarten 15 keer gemaakt. Totaal dus 189 kaarten in ongeveer een maand. Het is onmogelijk om ze allemaal hier te laten zien. Dat gaat een beetje lijken op spam. Daarom heb ik afgelopen weken de kaarten gemaakt met Stampin' Up! laten zien. 

Vandaag een setje kaarten in 3 verschillende kleuren. Deze kaarten heb ik gemaakt om zelf te versturen. De achtergrond heb ik met een druppeltje inkt uit de refill inkt flesjes en water gemaakt. Gewoon met een kwastje aanbrengen. Ontzettend leuk om te doen. Ik hoop dat PostNL ze allemaal netjes heeft bezorgd.











Bedankt voor het achterlaten van de berichten afgelopen weken. Het is ontzettend leuk om de reacties te lezen. 

Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen.

groetjes,
Cynthia


1 opmerking:

  1. Hoi Cynthia,

    Wauw, zoveel kerstkaartjes gemaakt. Super. En deze zijn ook weer zo mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen