dinsdag 23 februari 2016

Hello little sunshine

Allereerst weer eens een leuk nieuwtje. Ik doe zo af en toe mee met een challenge. Vooral voor mezelf omdat dit me uitdaagt. Ook met de challenge op Dutch Card Lovers challenge 249 deed ik mee met een kaartje. Hiermee heb ik een top 3 notering gehaald. Toch leuk. Ondertussen al aan het brainstormen over de nieuwe challenge. Leuke kleurtjes dit keer.

En dan nu weer een kaartje. Een kaartje voor iedereen die net als ik zo vreselijk aan de zon en warmte toe is. En voor diegene die komende dagen hun bestelling bij mij op komen halen. Want die krijgen een doe het zelf pakketje bij hun bestelling. Ik ben benieuwd wat zij ervan gaan maken.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Sunburst Sayings. Mal en stempels ook los te bestellen.




Circles collection framelits.


Hello,

Limited edition Sale-a-bration stempelset. Gratis te bestellen bij iedere 60 euro. 
Let op! voor dit artikel geldt op=op.


Er waren een paar Sale-a-bration sets te bestellen zolang de voorraad strekt, maar er zijn ook weer een paar nieuwe artikelen bij gekomen die nu te bestellen zijn. 2 leuke sets en glitter washi tape. Gratis bij iedere 60 bestelde euro's.



Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia









5 opmerkingen:

  1. Een zonnig kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier hou ik van ! Mooi !
    Bij mij vandaag ook verlangen naar zon en kleur op mijn blog ! En yes , het zonnetje komt net piepen !!
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lekker zonnig is dit kaartje!
    Heel leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou hier word ik nou vrolijk van
    wat een super leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou hier word ik nou vrolijk van
    wat een super leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen