woensdag 17 februari 2016

You're the best


Na een paar dagen bijkomen van een buikgriep maar weer eens wat gedaan. Om er in te komen aan de slag gegaan met de nieuwe liftchallenge. Een liftchallenge met een corsage. Ik moest er even aan wennen, maar vond het uiteindelijk wel leuk om te doen. Dit is mijn kaart geworden.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Dots for days,


Papillon potpourri.


Bitty butterfly punch.


Itty bitty accents punch pack.


Chalk talk framelits.


Go wild dsp.


Sunburst Sayings.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia









7 opmerkingen:

  1. heel mooie kaart! Lijkt me ook een hele uitdaging, de corsage!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt, ik ben nog aan het nadenken over deze moeilijke uitdaging! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw... die is gaaf zeg.... Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wennen misschien, maar wel erg mooi geworden. Dank je wel voor het meedeon Cynthia!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt, ik vind 't een knap lastige uitdaging deze keer

    BeantwoordenVerwijderen