donderdag 11 februari 2016

It's your day.


Gisteren maar eens mijn spullen erbij gepakt. Aan de slag gegaan met een schets challenge van het blog Dutch Card Lovers. Ik begon heel enthousiast. Had bij het zien van de schets al een idee. Helaas dat wat ik in gedachten had, bleek te groot te zijn. Dus op zoek gegaan naar een alternatief. Op de schets zat links een strook papier. Ik heb dit vervangen door de voorkant terug te vouwen. Het is misschien wat moeilijk te zien, maar de rechthoek met de tekst en ballonnen zit maar voor de helft vast. Snappen jullie het nog?




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Balloon celebration.


It's my party.

Party with cake.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





8 opmerkingen:

  1. Een feestelijk vrolijk kaartje met die kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gave kaart, Cynthia! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje. Zo vrolijk! Heel erg leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snap m helemaal Cynthia en de kaart is een SUper vrolijk geheel geworden. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dit model kaart! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, vrolijke kaart. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart weer leuk dit model Cynthia. Bedankt voor je bijdrage aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen