maandag 8 februari 2016

My creative life, Cards & Scrap 22


Vandaag het laatste project uit Cards & Scrap nr 22. Dit keer eens iets anders. Een mini album. My creative life. Gemaakt met het Crate paper papier, craft market. Het is een labelalbum waarop ik pockets heb geplakt. In de pockets zitten tags. Hierop heb ik mijn creatieve leven beschreven,  zoals de designteams waarin ik in heb gezeten en andere feiten. Maar helaas heb ik die tags niet op de foto gezet. Het project ligt nog bij de uitgever, dus kan daar nu geen foto's van laten zien. 




Mijn creative life begon met scrappen van layouts. 


 Hier staat published. Ik kwam er pas na het maken van de foto achter dat de letters aan het husselen geslagen waren.


 Later ben ik er ook kaarten bij gaan maken.


Natuurlijk moest Stampin' Up! ook in het boekje.


 Before, aan de slag met de goodies dit Cards & Scrap op heeft gestuurd. 

 After, het eindresultaat hebben jullie afgelopen dagen gezien. 1 van de kaarten zit als foto in het boekje.


En als het klaar is, delen maar.


Dit was dan het laatste project uit Cards&Scrap nummer 22. Nu zal ik me langzaamaan moeten herpakken en uit dat zwarte gat moeten zien te komen. Wie geeft mij die ladder aan? Ik zag een leuke challenge staan. Misschien moet ik daar maar eens mee aan de slag.

groetjes,
Cynthia


2 opmerkingen:

  1. ik vind deze post helemaal super . lekker veel helemaal top. ik kan jou ook helaas geen ladder bieden ik had je graag willen helpen.
    lieve groet Thamar

    BeantwoordenVerwijderen