zaterdag 6 februari 2016

Together, Cards & Scrap 22

Ik zit op dit moment in een mega creatief zwart gat. Doordat ik het e.e.a. aan mijn hoofd heb, lukt het me gewoon niet om iets fatsoenlijks te maken. Dus heb ik al even niets gedaan. Een poging gewaagd, maar dat is omgetoverd tot boodschappenbriefje. Dus doen we maar even niets. Ik heb gewoon nergens zin in. Gelukkig heb ik nog genoeg leuks om te laten zien, dus het zal zeker niet stil zijn de komende tijd. En tegen de tijd dat ik niets meer te laten zien heb, hoop ik een ladder gevonden te hebben zodat ik uit dat zwarte gat kan klimmen. ;)

Voor nu dan weer een layout gemaakt voor Cards&Scrap nummer 22. Gemaakt met het papier van Crate paper, craft market.




groetjes,
Cynthia



5 opmerkingen:

  1. Hmm, dat ken een even geen inspiratie. Even een stapje terugzetten, een break en dan kom die inspiratie vanzelfs terug. Gelukkig heb ik op dit moment inspiratie genoeg. Alleen geen tijd om het allemaal waar te maken. Je layout is anders kei schitterend.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat je nog steeds geen inspiratie hebt, even gas terug nemen dan komt het vanzelf wel terug. De layout is super leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon teveel aan mijn hoofd. Morgen met Quinn voor de officiƫle status naar de huisarts. Verwacht niet dat er verder actie wordt ondernomen. Dus dan is het accepteren dat het is zoals het is en doorgaan. Als dit achter de rug is, zal de zin vast wel weer komen.

      Verwijderen
  3. Heel herkenbaar dat het niet lukt als je teveel aan je hoofd heb. Ik hoop dat het probleem snel is opgelost en anders een plakje kan krijgen. Veel sterkte.
    Maar nog even terugkomend op je lo ik vind hem super.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Plakje moet plekje zijn. Zit met mijn mobiel te typen. Sorry

      Verwijderen