maandag 22 februari 2016

layout Family

Ik heb inmiddels 7 layouts gemaakt en we zitten in week 8. Als ik met dit tempo door ga, ga ik niet eens het aantal layouts van vorig jaar halen. Laat staan wat meer. Maar voorlopig toch weer een layoutje erbij. Deze layout is gemaakt voor de challenge op het blog scrapplezier. Thema hout.




Gebruikte materialen van Stampin' Up!. Klik op de foto's voor meer informatie.

Banner punch.

Be the star.


Timeless textures.


Bold butterfly framelits.


groetjes,
Cynthia





4 opmerkingen:

  1. ik vind je layout erg leuk.
    het is geen must he scrappen maar gewoon leuk om te doen. Toen ik dat bij mezelf dacht ging ik meer layouts maken. dan maar wat minder layouts toch mens je bent al zo druk met je kaarten. ik vind het top dat je dat allemaal maak

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige zoals altijd Cynthia, geweldige layering en gebruikte details. Bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen