donderdag 15 november 2018

iedere dag een kerstkaart, dag 15, kaart in 1 kleur

Vandaag laat ik een kaartje zien dat ik gemaakt heb voor de Crazy for CAS challenge. Deze loopt alweer 2 weken en vandaag is het tijd om een reminder kaart te laten zien. De challenge is, maak een kaart in je favoriete kleur, eventueel aangevuld met zwart of wit. 

Ik heb de kaart gemaakt met de set Spirited snowmen. Ingekleurd met de Stampin' blends. De sneeuwvlokken zijn gemaakt met de snijmallen uit de set seasonal layers. De tekst is gestempeld met de set Farmhouse Christmas.


Omdat ik toch iets miste op de kaart, heb ik na het maken van de foto stiekem een klein beetje kleur aangebracht. Want zeg nou zelf, wat is nu een sneeuwpop zonder oranje peen. ;)




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Spirited snowmen.


Bundel Farmhouse Christmas.
Stempels en snijmallen ook los verkrijgbaar.



Stampin' blends.




Dit kaartjes is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





Geen opmerkingen:

Een reactie posten