donderdag 1 november 2018

iedere dag een kerstkaart, dag 1, and the stockings were hung

En dan is het alweer 1 november. Net als afgelopen jaren ga ik ook deze maand november iedere dag een kerstkaartje plaatsen. Ik ga zoveel mogelijk gebruik maken van de materialen die op dit moment nog te bestellen zijn. Maar het kan zijn dat als het einde van de maand in zicht komt, ik ook wat retired stempelsets ga gebruiken. En als ik na november nog energie over heb, ga ik door tot de kerst. 

De eerste kaartjes zijn voorbeelden voor de kerstkaarten workshop die ik op 17 november ga houden. Ik heb inmiddels al 1 inschrijving. Ik hoop dat er nog minimaal 2 inschrijvingen bij komen zodat de workshop door kan gaan. Dus heb je ook zin om te komen? Schrijf je dan snel in. Voor verdere informatie over de workshop klik hier

Dit kaartje is gemaakt met het papier dat je krijgt bij de workshop. Een compleet pakket Under the mistletoe. Maar een ander papierpakket bestellen mag ook. 






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Hung with care.

Stampin reward.
Bij iedere bestelling hoger dan 200 euro mag er voor  10% aan artikelen gratis bij worden besteld. Waaronder deze leuke set met kerstsokken.

Under the mistletoe.


Stampin' write markers.



Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





Geen opmerkingen:

Een reactie posten