zaterdag 17 november 2018

Iedere dag een kerstkaart, dag 17, Kerst s(t)okken

Ik heb me vandaag maar eens opgesloten in mijn knutselhokje. Er moet een bestelling van 17 kaarten gemaakt worden. En dat naast het maken van een kaartje per dag. Gelukkig is het nog geen kerst. ;)

De achtergrond van onderstaand kaartje heb ik bestempeld met allemaal zuurstokken. De kaart is gemaakt met de set Hung with care. Deze set kan je gratis bestellen bij een bestelling vanaf 200 euro. Ik vind het achtergrondje zo leuk geworden dat ik op deze manier zeker nog een keer een kaart ga maken.  Het achtergrond papier is Under the mistletoe.






Gebruikte materialen zijn bij mijn te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Hung with care.
Te bestellen met Stampin rewards.


Under the misteltoe.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





2 opmerkingen:

  1. Heel leuk idee! Ga ik onthouden, Ik heb de set met de sneeuwpop en de pinguïn, daar zit ook zo'n stok bij, iets groter volgens mij. Heel leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, daar zit ook een kerststok bij. Maar die is wel 4 keer zo groot hoor.

      Verwijderen