zondag 4 november 2018

Iedere dag een kerstkaart, dag 4, Merry Christmas

Vandaag ben ik met Quinn lekker naar de Intratuin gereden. Eerst koffie gedronken met een stuk warme apfelstrudel.  En toen kwijlend over de kerstafdeling gelopen. Als ik daar zo ben, dan heb ik echt al zin in de kerst. Alleen mijn probleem, zodra de kerst eraan komt, ben ik het alweer zat. Waarschijnlijk komt het omdat ik tegen die tijd al zo veel kerstkaarten heb gezien, dat ik geen zin meer heb om mijn eigen kerstspullen van zolder te halen.  Dan ben ik kerst moe. ;) Misschien moet ik tegen die tijd de boom maar versieren met de kerstkaarten en verder alle versieringen op zolder laten staan.

Vandaag wilde ik een voorbeeldkaartje maken met het papier Under the misteltoe dat bij de workshop van 17 november zit inbegrepen. Afgelopen dagen heb ik al kaarten laten zien met dit papier, maar dan zijn het de stempels die de overhand hebben en gebruik ik maar een klein strookje papier. Daarom wilde ik nu meer papier. Dat klinkt simpeler dan het is, want ik ben toch meer van de stempels. Ik mis al snel wat. Maar het is gelukt. De tekst is gemaakt met de stempelset Farmhouse Christmas.

Wil je je ook opgeven voor de workshop? Klik dan hier voor meer informatie.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Under the mistletoe.


Farmhouse Christmas.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten