dinsdag 13 november 2018

Iedere dag een kerstkaartje, dag 13, Merry Christmas

Ik was zo lekker die auto blauw aan het kleuren en toen dacht ik, waar ben ik mee bezig. Dit is toch helemaal geen kerstkleur? Wat moet ik hier nu mee. Haha, nou uiteindelijk met wat kerstbomenpapier van een paar jaar terug heb ik er toch nog een kerstkaart van kunnen maken.  

Voor deze kaart heb ik de Farmhouse Christmas set gebruikt, De doorsneden van de bomen zijn gestempeld met de set Rooted in nature.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Farmhouse Christmas.


Rooted in nature.


Stampin' blends.



Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,

Cynthia


1 opmerking:

  1. Heel mooi kaartje heb je gemaakt. Die boomringenstempel is gaaf zo op de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen