zondag 18 november 2018

Iedere dag een kerstkaart, dag 18, just scooting by


Ik heb volgens mij nu alle plaatjes van de stempelset So santa laten zien op een kaart. Hier de laatste. Just scooting by to say hi!. Wat is het toch een leuke set. De sneeuwvlokken zijn gestempeld met de set Spirited snowmen. Het label is gesneden met de set Farmhouse Christmas. Daar zitten ook leuke label thinlits bij.

Wil je nog een bestelling plaatsen? Geef deze dan voor 20 november aan mij door.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.


So Santa.


Spirited snowmen.


Farmhouse Christmas.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia




3 opmerkingen:

  1. Heel grappig kaartje zo met de leuke kerstman! Heb je al meegedaan bij Knustelsenkadootjes? Er is een mooie SU prijs te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sinterklaas, kerstman was het thema toch? Daar heb ik een kaart voor geplaatst. Ook met deze set gemaakt.

      Verwijderen
  2. This card is so cute. I love your cards, all of them!

    BeantwoordenVerwijderen