donderdag 12 juni 2014

Happy Father's day oranje stijl

Vandaag 2 kaartjes gemaakt. En om in WK oranje stemming te komen, heb ik ze alle twee in oranje stijl gemaakt. Dit is de eerste. De tweede komt morgen. Voor deze kaart heb ik ook gebruik gemaakt van de schets op het blog Crazy for Cas

Gemaakt met de ontzettend leuke sterren stempels van Stampin' Up!. Wat jammer dat deze uit de catalogus gaan. Maar ongetwijfeld komt er iets moois voor terug. Als achtergrond natuurlijk weer de gorgeous grunge stempels. Embossingfolder is ook van Stampin' Up!.

Tot eind juni kan je nog bestellen uit de catalogus van 2013-2014. 





Dit kaartje is net als bijna al mijn andere kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

Groetjes,
Cynthia

6 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje!! Ik herkende de sketch meteen!
    Echt superleuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cynthia, I love your card! It´s simply amazing.
    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal top deze kaart. Mooi gedaan. Bedankt voor het meedoen bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love what you did with this sketch! Your card is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie uitwerking van mijn sketch! En helemaal super met dat oranje zo na die overwinning.

    BeantwoordenVerwijderen