woensdag 4 juni 2014

Summer

Niet echt een typische zomerfoto, maar toch is deze foto genomen tijdens onze zomervakantie. Maar dan wel op 3249 meter hoogte. In Oostenrijk op de Otztaller gletscherstrasse. Wij gaan graag naar de bergen en zoeken dan altijd wel de sneeuw op. Soms staan de kinderen met korte broek en sandalen in de sneeuw. Ik vind dit best moeilijke foto's om te scrappen. Echt winters papier vind ik weer te ver gaan. Zeker als er hele vrolijke kleuren in zitten. Deze foto was vrij somber van kleur dus kon ik wel wat winters papier bij gebruiken. Niet teveel sneeuwvlokken, want wilde het wel een beetje zomers houden.

Gemaakt met de stempelset off the grid, notable notions. Kleuren inkt Marina Mist en Basic Gray.






groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Een schitterend mooi lootje is dit weer en zo'n vakantie hebben wij ook vaak gedaan.
    Het is je zo goed gelukt om het toch een vrolijke uitstraling te geven
    met deze koude foto. Erg leuk die stempels weer op de achtergrond en de chevrons.
    Super geslaagd lootje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie. Mooi hè zijn die stempels. Ben er ook erg blij mee. Als ik ooit iets voor je kan bestellen......vanaf 60 euro verzend ik gratis van DHL naar DHL punt. ;)

      Verwijderen