woensdag 11 juni 2014

You make me smile

Zo.....Pasen, meivakantie, hemelvaart, avondvierdaagse en Pinksteren zijn weer voorbij. Nu langzaam weer proberen terug te komen in het normale ritme. En daarbij hoort ook weer met regelmaat op mijn blog posten. Ik heb zeker niet stil gezeten. De scrapspullen gaan hier gewoon mee op vakantie. Maar al die gemaakte layouts en kaarten zijn nog niet helemaal af. Vandaag ga ik een begin maken met het afmaken van al die UFO's (unfinished objects) en kan ik weer regelmatig wat laten zien. 

Vandaag begin ik dan met een kaartje dat eigenlijk al een tijdje af is. Ik kwam de foto's net tegen en bedacht me dat ik deze kaart nog niet had laten zien.

Gemaakt met de inkt Pool Party, Crushed Curry en Basic Grey. De dozen inkt zijn bij mij te bestellen voor 6,50 per doos. Verder heb ik gebruik gemaakt van de stempels gorgeous grunge. De vlinder is gemaakt met de stempelset papillon potpourri (123759) en geponst met de bijbehorende pons en Elegant butterfly (127526). En de stempelset notable notions.



groetjes,
Cynthia

1 opmerking:

  1. Mooie kleuren heb je gebruikt voor dit kaartje. Prachtig geheel geworden. Groetjes mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen